vrijdag 2 augustus 2013

Laatste avond op de boot.


Met pijn in het hart hebben we afscheid genomen van de Wolga. We hadden ook op de boot veel last van de taalbarrière, en zo kwam het dat we op de trap naar het restaurant zagen dat de mensen zich allemaal opgedoft hadden. Wij snel weer naar de hut voor nette kleren. Tijdens het diner kregen we in de gaten dat er een soort bonte avond zou zijn. Ik probeerde Rudi, Chris en Julia over te halen om samen iets te zingen, en toen, onder het eten, snel een liedje in elkaar flansen. Eén keer oefenen en daar we stonden als vertegenwoordigers van Nederland. 
Tijdens de cruise moest ik steeds denken aan het liedje over Olga en de Wolga en dat hebben we gezongen:

                                                     Er was er eens een oude Rus



2 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me ook wel wat: de hand vast van een oude Rus
    op de divan en een wodka delen. Die bontmutsen hoeven er
    niet bij, krijg ik het alleen maar warm van en het is hier al zo warm.
    Nu weer terug naar Moskou?

    Groet Steffie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!
    Ja gisteravond zijn we teruggereisd met de trein. 700 km in 4 uur.
    Nu eerst bijkomen van 3 dagen stad,en de was doen.
    Ik geloof dat we morgen naar de datcha gaan.
    Liefs van ons.

    BeantwoordenVerwijderen