donderdag 11 juli 2013

In de wolken.

Zo stellen we ons toch de hemel voor? Een stralende zon op een witte wolkendeken.
Op de grond was het bepaald geen hemel vandaag. Het viel me op dat er op de vliegvelden rond de douanes een onvriendelijke, soms grimmige sfeer heerste. Ik was er een beetje ontdaan van. Ik zou niet graag in zo’n sfeer willen werken. 
Later realiseerde ik me dat ik altijd een keus heb: blijven hangen in deze negatieve sfeer, of loslaten en beseffen dat het van hun is en niet van mij.
Dus: terug in de wolken! De zon door het raampje, prachtige uitzichten en mijn kinderen vlak bij me; veilig aangekomen en een warm onthaal door de familie Scherbakov!

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. En... je hebt vast al een beetje Russisch gepraat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben natuurlijk niet anoniem, ik ben Marja maar ik snap niet hoe ik anders kan reageren, haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed te horen dat jullie er zijn. Is Rudie al met de bedden aan het slepen?

    BeantwoordenVerwijderen